lost in the echo.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» a long time ago | Somehing about you makes me feel like a dangerous person ...
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyПет Дек 28, 2018 7:48 pm by Annabell West.

» I created the sound of madness | wrote the book on pain
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 11:17 pm by Elizabeth Valentine.

» cold sweat hot-headed believer
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 10:11 pm by dark soul;

» Търся си другарче за гиф
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 10:06 pm by Arthur Pendragon.

» And it's such a miracle that you and me are still good friends
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 9:41 pm by Tobias Castellan

» Търся си......
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 8:47 pm by dark soul;

» Dark soul
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 8:37 pm by Annabell West.

» Търся другарче за рп
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 7:29 pm by Morgana Pendragon.

» Из коридорите.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  EmptyСря Яну 11, 2017 7:22 pm by Morgana Pendragon.

Кой е онлайн?
Общо онлайн са 4 потребители: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 4 Гости :: 1 Bot

Нула

[ View the whole list ]

Най-много потребители онлайн: 26, на Чет Апр 11, 2024 12:19 am

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]

2 posters

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Go down

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Empty I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 5:45 pm

Ваше Величество..
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_o47b2hPidM1ufqujxo5_250
С какво мога да ви бъда полезен?
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Брой мнения : 85

Върнете се в началото Go down

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Empty Re: I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 5:52 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nt51ojmE9j1sepfaeo2_250
- Кийрън. Радвам се, че дойде толкова бързо.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsy8qyiAiT1qahlvzo1_250
- Чудех се дали желаеш да ме придружиш на едно малко приключение.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Брой мнения : 474

https://lostintheecho.bulgarianforum.net

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Empty Re: I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 5:56 pm

Горд съм, че сте избрали мен, Ваше Величество.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nwxqyc1XyL1sq302mo3_500
Мога ли.. Мога ли да говоря свободно?
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 6:05 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsxnbdPvGT1ucv1azo4_r2_250
- Разбира се, бих се радвал.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 6:10 pm

Заклел съм се да Ви служа и ще го правя, докато смъртта не ме освободи от това задължение. Ще е чест да ви придружа дори и на край света..
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_ntht1vn4q01tbwu5bo7_250
Но не мога да прикрия искрената ми изненада, че не предпочетохте рицар от кръглата маса.
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 6:24 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_n011diT4lW1rjd3hyo1_r3_250
- Лоялността ти е достойна за възхищение, Кийрън.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_n011diT4lW1rjd3hyo8_r1_250
- Но има причина да избера именно теб. Деймиън е мой добър приятел от години, а както знам вие също сте близки. За тази мисия бих искал някой, на когото мога да разчитам с цената на живота си.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_n011diT4lW1rjd3hyo3_r1_250
- Познаваш ли Александър Блейк?
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 6:30 pm

Не мога да кажа друго, освен да съм благодарен за шанса, който ми предоставяте, Ваше Величество.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsty4wbHGf1sq302mo1_250
Ако трябва да бъда честен, съдбата не е пресичала пътищата ни достатъчно често.
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 6:54 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nrh5op3ZLG1qemjzlo4_r1_250
- Наричай ме Артур.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nrh5op3ZLG1qemjzlo5_r1_250
- Той е най-добрият ми приятел освен всичко друго, но беше отровен. Единственото лекарство е отвъд планината. Не се чувствай задължен да приемаш.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 6:58 pm

Някой знае ли, че планирате да отидете?
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nteju0Cmbp1sq302mo1_500
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 7:05 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsow21eDH51qbb552o3_r6_250
- Не, никой. Дори Кралицата.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 7:10 pm

Ваше В... Артур..
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nrqhleda9S1sx6ojdo3_500
Прости ми наглостта, но това е лудост.
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 7:27 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsk992HvCJ1qbb552o3_250
- Лудост е да го оставя да умре, когато имам шанс да го спася.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 7:31 pm

Бих направил същото за Деймиън..
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nrm6qhSpx21uvd87no3_250
.. но преди да тръгнем където и да било.. трябва да имаме план.
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 7:39 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsk992HvCJ1qbb552o4_r2_250
- Бих взел и него, но вярвам, че ще е по-полезен тук, за да следи отблизо състоянието на Алек.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nsk992HvCJ1qbb552o7_r2_250
- Благодаря ти.
Имаш ли идеи? Бих искал да чуя първо твоят план.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 7:42 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nqijuuKlD61stu7m5o3_250
Преди да измисля такъв, трябва да знам къде точно отиваме и срещу какво е възможно да се изправим.
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 8:01 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_ns6cmg5wE91tm22obo4_250
- Ще ни е нужен цвят от Смъртното цвете. Деймиън каза, че расте единствено в пещерите под гората на Балор. Цветето расте върху корените на смъртното дърво, но има един малък проблем.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_ns6cmg5wE91tm22obo2_r1_250
- Гората се пази от Базилиск, а отровата му е много силна. Една капка води до сигурна смърт.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_ns6cmg5wE91tm22obo5_r1_250
- Звучи забавно, нали? Сега е времето да се откажеш.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 8:04 pm

Да се откажа?
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_npdccnzr0A1stu7m5o2_250
Винаги съм искал да пеят песни за мен. Звучи ми, като подходящия подвиг, рамо до рамо с краля.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_npdccnzr0A1stu7m5o8_250
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 8:08 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nofy1dRP4P1s5sta8o7_250
- Алек би ми откъснал главата. Дори би ме затворил в тъмницата ако можеше.
Хайде, да помислим върху плана.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Keiran Ward Пон Дек 26, 2016 8:12 pm

Първо.. някой трябва да знае, че отиваме. Ако голямото хапливо създание е дори наполовина толкова опасно, ще е хубаво да имаме възможност за подкрепление.
I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nqapwyoPSQ1stu7m5o6_250
Поне един човек.
Keiran Ward
Keiran Ward
KNIGHT
KNIGHT

Писане by Arthur Pendragon. Пон Дек 26, 2016 8:17 pm

I've sworn to die, I've sworn to die for the crown. [Keiran and Arthur]  Tumblr_nofy1dRP4P1s5sta8o1_250
- Мерлин, личният ми прислужник. Спасявал е живота ми и преди.
Arthur Pendragon.
Arthur Pendragon.
The Royal Ass.
The Royal Ass.

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Страница 1 от 2 1, 2  Next

Върнете се в началото